pátek 1. května 2009

Projekt: Trygon - tmelení

Málokdy se snane, že by lepené díly k sobě dosedly tak přesně, že nebude vidět přechodová spára. Proto je zapotřebí vzít modelářský tmel a zamaskovat vsechny spáry.

Já jsem použil osvedčený dvouložkový tmel Green Stuff, který prodává Games Workshop. Miliput nebo něco podobného odvede stejnou práci.

Po dokonalém zaschnutí tmelu příjde na řadu ještě pilník a brousítko, abych byl zcela spokojen se začištěním míst, kde tmel přechází na povrch modelu.

A na posledním obrázku už jsou vidět komponenty modelu, jak je budu malovat: hlava, horní část trupu a dolní část trupu s ocasem. Vždy je to o hledání nějaké hranice mezi komfortem malování (nesestavené díly se lépa malují) a následnou pakárnou se sestavování již namalovaných částí.
Tak doufám, že jsem to odhadl nějak dobře.

Žádné komentáře:

Okomentovat