neděle 3. ledna 2010

Projekt: Trygon - stětec - část druhá

Nazdar vespolek. Konečně jsem se dostal kousek dál v práci na Trygonovi.
Je vidět, že jsem fakt rychlík :).
V průběhu roku se začaly objevovat zvěsti, že by se Trygon mohl objevit v plastu, pak že by mohl být v kodexu Tyranids.
A teď na začátku ledna mámě jak plastový kit, tak i jistotu, že tenhle model se bude běžně hrát.

A jsem tomu rád.

V samotné práci jsem se dostal přes moře stínování hnědé a kostěné. Co se kožnatých částí týče, tak jsem přešel na dvojkombinaci Cathalan Brown a Khemri Brown. Tyhle foundation barvy jsou jak dělané na layering. Jen si musíte dát pozor při ředění. Ta barva je od základu hodně hustá a rychle schne.

Zkuste se kouknout na fotky a případně hoďte komentář.

A nějaké detaily:





Jak je vidět, tak ještě zbývá hodně práce na spodní části trupu a ocasu. Ze žluté ještě dostanu vyrážku. Ale brouk už pomalu získává nějaký tvar.

1 komentář: