pondělí 30. května 2011

Adeptus Mechanicus - závěr

Tak to dopadá, když se něco odkládá příliš dlouho. Poslední bitvu si holt pamatuji už jen chabě.
Ale dobře si pamatuji atmosféru před ní. Celá hradecká výprava jsme byli překvapivě vysoko. Ondra obsadil první stůl proti Weremu (SK), Grigorij vyrazil na třetí stůl proti Toshirovi (brněnský šampion) a já vyfasoval na dvojce Martina (HK).

V posledním kole se hrál Spearhead na čtyři objectivy a Martinův rhino-rush měl jednak dost melt a také dost troop na zabírání. Sekundární mise určila, že můj dread bude zalezlý v rohu za barákem a já se budu snažit command squadou zabít Martinovy veterány (co si pamatuji, tak to bylo definováno dost složitě, tak není jisté, že jsme si to nepřebrali blbě).

Hru mám začínat, ale s jistou dávkou paranoi stavím vše do coveru. Velmi oprávněně, neboť Martin nelení a krade mi iniciativu. Vše kotlí dopředu. Attack biky schované za Rhinama jsou rázem dost blízko. Jen zadní roh trochu nepochopitelně kempí vzadu. Ale na druhou stranu, nejsou to žádné zbraně, které by mi mohly významně zatopit.
Ještě jsem ani nezačal!
 Nejsem z toho nadšenej, ale musím rychle do útoku. Projedu lesikem a rozbiju (tuším prázdné) rhino, které stíní AB. Smoke a parta s Belialem vybehne z Raideru. V boji pak likviduji obě motorky a připravuji se na ztrátu jednotky.
V horní části bojiště jen zajímám lepší pozice a šolichám nepřítele sporadickou střelbou.
Master Belial právě dostal řidítkem po hlavě.

Strategický pohled na konci mého prvního kola.
 Martin nahodil NullZone ať se mi lépe dýchá a pustil se do mě. Následující dvě kola probíhají v podobě přihazování counter-charge jednotek do probíhajících bojů. Oba se konají kolem objectivů a v jedné chvíli Martin udělá chybu, že nejdřív odhází boj s knihovníkem, který po ráně kladivem kromě hlavy stratí i koncentraci a je po NullZoně. Celkový výsledek je takový, ze opanuji horní objectiv a na dolním mi zůstane několik termitů, kteří naskočí do LR. Martin naházel čočku i na meltaveterány, takže mi zůstávají všechny tři auta (pravda, do jednoho dost táhne dírami po urvané výzbroji).
Důležité ale je, že Ultramarines ztrácejí všechny troopy a poslední dva terminátoři na středu už nehrají žádnou roli.
NullZone terminátorům nesvedčí. Hlavně ne těm zeleným.

Martin přikládá nahoře, já dole.

A když kouř opadl...
Jdeme pobalit panďuláky a povzbuzovat kamarády. Grigorij ubil Toshira včetně heroického duelu Maphiston vs. Lord Veverka. Ondra bohužel nedokázal uhlodat slovenskou gardu. Vážně mu ty bitvy, kde bojuje doslova do poslední sestry nezávidím. Je to hodně vysilující a tak se musí stále dopovat energií v podobě zkvašeného obilí.
Ještě pomáháme odnést nějaké stoly do skladiště, zaplácáme si při vyhlašování výsledků - díky namalovaným armádám Hradec dominuje na prvních třech pozicích a frčíme domu. Akce Brno proběhla k veškeré spokojenosti.

Na 40dice je pěkný odkazovník na další reporty a foto-dokumentaci z Adeptus.

Žádné komentáře:

Okomentovat