pátek 29. června 2012

Poznáváme Space Marine Apothecary Set

Jeden z mých budovatelských plánů se týká i Space Marines. Na jedné straně se mi líbí možnost hrát jednu armádu podle různýh kodexů (SM, DA, BA,...) a na druhé straně nějsem uplně nadšenec nedobře provedených "count as" armád.
Co to znamená? Tak například Blood Angels jsou pevně definovaná kapitula - jsou červení a mají některé specifické jednotky. Takže, když je chci hrát, tak můžu buď postavit armádu v barvách Blood Angels nebo v barvách z některé z nástupnických kapitul. Nebo mohu projekt pojmout tak, že se budu inspirovat kodexem BA a interpretovat to jinak. Představte si Imperors Children (preheresy) postavený tak, aby jednotky odpovídaly vybavením a designem jednotkám BA. Podle mě to může vypadat nádherně. No a pak je ještě možnost, že prostě vezmu jakékoliv mariňáky a prohlásím je za BA. To je už výrazně horší volba.
To co mě aktuálně zajímá je pěkně vypadající armáda, kterou mohu bez studu prohlásit za SM nebo BA nebo DA (Grey Knights stavím jinde a Vlci mě nezajímají). Proto potřebuji nějakou anonymní (nebo takřka neznámou) kapitulu a tu vybavit modely tak, abych mohl stavět armády, které mě zajímají. S ohledem na to, že můj rozestavený Death Wing (součást kapituly DA) je v kostěno / bílo / zelené kombinaci, tak je jasné, že i ostatní modely půjdou podobným směrem.
A první speciální jednotka, kterou bych chtěl vyřešit jsou Sanguinary Priests z kodexu BA. V jejich provedení nosí všude poháry s krví. To se mi popravdě řečeno moc do krámu nehodí. Proto půjdu alternativní cestou a tyto modely zpracuji v podobě Apothecary mariňáků. Myslím, že by to mohlo být elegantní řešení.
Kouzlo těchto priestů je v tom, že díky skvělému designu kodexu BA (dle mě nejpovedenější kodex páté edice) je možné je navrhnout dle potřeb: klasický mariňák, terminátor, jump pack, motorka. Je tedy jasné, že se jedná o hodně modelů. A proto se mi bude hodit následující modelový set od Forge World.

SPACE MARINE APOTHECARY SET

 Včera mi přišel na stůl a tak jsem udělal pár fotek, aby bylo jasné, z jakých dílů jsou modely složeny.




Takže materiál je připraven a již se těším na konverze.
To je zatím vše a pokračujte v pěkném létě.

Žádné komentáře:

Okomentovat