úterý 5. března 2013

Výprava do Brna

Ani nevím, co mě to popadlo. Vstávat v sobotu ráno v sedm hodin je u mě činnost krajně neobvyklá. Ale tentokrát jsem vstal, dal se do kupy a vyrazil autem směr moravská metropole na další ročník (asi můžu říct tradičního) turnaje Adeptus Mechanicum. Na turnaje obecně už víc jak rok nejezdím a to z důvodů, které tady rozebírat nechci (sem to nepatří a většina stejně ví :-).  Takže proč jsem si vlastně dělal ranní násilí když mě turnajové hraní nebere? Důvody jsou dva. Jednak jsem na AM předtím nikdy nebyl, v minulosti mi ten termín vždycky jako naschvál nevyšel a tak jsem si říkal, že je načase se jednou aspoň  podívat. Druhý a hlavnější důvod byla soutěž v barvení, pořádaná jako "side event" turnaje. Ne že bych potřeboval vyvážet a předvádět svoje modely, ale přišla mi ta snaha něco podobného zorganizovat chválihodná a když to jednu chvilku vypadalo, že se konat nebude pro nedostatek zájemců, rozhodl jsem se, že překonám svoji cestovní lenost a přihlásím svoje modely. 
No a když už jsem tam trávil sobotní dopoledne/odpoledne, udělal jsem si něco málo fotografií.
 Byl jsem příjemně překvapen kvalitou některých stolů... 
 ...hlavně ty modulární s vestavěnými kopci se mi obzvláště líbily.
 ...k tomu trocha nezbytné imperiální propagandy :-) 
Moukova armáda. Ten chlapec má potenciál. Něco, co se musí vidět naživo.
Rossův nový model v akci. Věřím, že nás brzy obohatí příspěvkem a ukáže nám finální formu svého letadla. Říkám letadla, protože v jeho podání vypadá Storm Talon jako něco, co neletí jenom shora dolů :-D
A ještě část jeho 3. Companie. Škoda jen, že to quad-gun v pozadí kazí nebarevností.
Tohle je něco, co teď na turnaji frčí a zřejmě i do budoucna bude. Letadla a létající MC. Kdo je nemá, jakoby nebyl J. K tomu samozřejmě taky Aegis Defence line. Myslím, že na fotkách je to docela vidět. Byla tam i jedna armáda s letadly v počtu devět. Tu jsem ale neměl odvahu fotit J
Insane courage!
Ride for the Blood God
Na turnaj se infiltrovala i trocha té „fantasky“. A bylo na co koukat...
A z tohohle jsem měl úpřímnou radost. Autor: Mirek Hradil.
A když už je řeč o té soutěži v barvení. Na první fotce vítěz kategorie Jednotka. Zcela zaslouženě... 
 ...na druhém foto velký favorit soutěže o single mini - většina asi autorovu práci zná. (pozn. netuším proč se ta fotka neustále přetáčí na vodorovno :-( 
O to větší překvapení a radost jsem měl z výhry...
Tady je zbytek fotek ke stažení. Některé jsou v horší, některé v lepší kvalitě, stále ještě úplně neovládám nový fotopřístroj (který ani není můj). Bohužel to taky znamená, že ve složce fotografií z barvící soutěže nejsou vyobrazeny všechny modely. Pokusil jsem se vyfotit všechny, některé ale nevyšly a musel jsem je smazat. Pokud tam tedy někdo nenajde svůj výtvor tak se omlouvám, není v tom zlý úmysl, jen moje nešikovnost.

http://www.ulozto.cz/xWYyoFX/turnaj-rar

http://www.ulozto.cz/xGcexau/barveni-rar

Žádné komentáře:

Okomentovat