neděle 31. ledna 2016

DKoK - Gorgon Armoured Assault Transport

Ahoj vespolek,
v rámci roztříštěnosti mé koncentrace postupně pracuji na mnoha projektech. Nové vznikají, jiné usínají a občas jsou některé zahrabány do hromady kompostu.

Dead Korps of Krieg ale pěkně bují. Nemá sice nyní maximální prioritu, ale nějaké modely občas přibudou.
Jedním, na které jsem se těšil, už od jeho vydání (tak nejmíň deset let zpět) je Gorgon Armoured Assault Transport. Prostě představa padesáti gardistů, kteří se vyhrnou z pozemní výsadkové lodi je neodolatelná.
A konečně jsem tento model dodělal! Edit: všimněte si, jak jsem zapoměl na skla reflektorů, no holt občas se něco přehlédne...

Gorgonu zahraji na nějaké pěkné Apocalypse a pro vás už mám samotné fotky.









Děkuji moc Pavlu Moorhedovi za nafocení tohodle macka.

3 komentáře:

  1. Je nádherná.
    Dáš tam aj tie panely so sediacou posádkou ?
    Úprimne závidím.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dík. Bohužel ty vojáky nemám. Ale až tak moc mi nevadí, že je nebudu malovat :)

      Vymazat
  2. Chápem. Haha.
    Stačia blatošlapovia na hranie, nie ešte na vozenie.
    Mno tak sa budem musieť aj ja pustiť do nejakej ten Super Heavy posily.

    OdpovědětVymazat