úterý 1. března 2011

Adeptus Mechanicus - pokračování 3

A frčíme na druhou hru. Teď se bude hrát na tři značky a bude to Dawn of War.
Pomocná mise: Soulhunt
podmínky vítězství: Na konci hry vlastnit více žetonů duší.
Pokaždé když nějaká jednotka zabije jinou, získává jeden žeton duše plus všechny žetony, které případně vlastnila zabitá jednotka. Toto se vztahuje na všechny jednotky i vozidla atd. I při spojení jednotek jsou žetony evidovány zvlášť, kvůli případnému dalšímu rozdělení. Pokud spojená jednotka získá žeton duše, majitel rozhodne, které jednotce každý jednotlivý žeton připadne. Při zběhnutí ze stolu nebo při zničení jednotky bez přičinění soupeře se žetony nepřidělují a případné držené u zběhlé jednotky se ztrácí. Jednotka, která je na konci hry na útěku ztrácí všechny žetony.

Zapoměl jsem podotknout, že na turnaji mělo asi dvanáct hráčů gardu. Takřka třetina. Bylo to skoro všechno na jedno brdo. Fůra techniky a fůra vendet. Tak jsme měli průběžnou sázku, kdo zníčí nejvíce vendet / valkýr. Vyhrál Slaava s pěti potvrzenými sestřely!
Když jsem si gardistické rostery procházel, tak jsem si říkal, že největší peklo bude Zdendalíni. No a znáte jméno mého protihrače na druhou hru.

Roster

Už před deployem mi Zdendalini šel trochu na ruku a nahustil objectivy pěkně k sobě.
Nájezd v prvním kole
Z mého pohledu

Oba jsme nechali vše v zálohách. Nikdo holt neměl příhodnou troopu.
Zdenda začal a posunul vše do střeleckých pozic. Jen jedni meltvet v chiméře se prohlásili za turisty a vyjeli si na druhé křídlo.
Nakol jsem motory a vyrazil dopředu. Tu smoke, lasery pálí po meltvet vendetě. Jen stunned ale s EA to znamená, že dostanu na kokos. Jmenovitě mě to stojí jeden LRC. Jasně, nač tři tanky. Tak jedna parta vypadne z auta vyrazi pěšky dopředu. cestou zabiju ty meltvety.
V druhém a třetím kole cpu všechno dopředu. Odstřelím jednu vendetu, ramuji chimeru, meltím jednu manticoru.
Jen frajeři níčí letadla plamenometem.
 Lasery me zpátky pálí do pásů, takže mám v pátém kole už jen jeden pojízdný LR. Ten silou vůle dotlačím na objectiv, kde ho sám imobilizuji. A rychle tam naskočí dva přeživší termiti.
Belial zatím se zbytkem druhé party buší do psychiméry jak hluchej do vrat. Podaří se mi v jedná fázi šestkrát shaknout jedno vozidlo. Pěkný rekord, ale přeji ho někomu jinému.
Takhle to nějak končí
Tady soupeř dělá chybku a na konci hry se spíš zajímá o to, jak mě postřílet, než o objectivy. Tak nestíhá naběhnout na kontest a hra končí.
Pomocná mise byla hodně nakloněná útočným armádám, takže nebyl velký problém ji získat.

Žádné komentáře:

Okomentovat