úterý 1. března 2011

Adeptus Mechanicus - pokračování 2

Na první hru jsem vyfásnul brněnského veterána Anubise. Ten neměl svůj tradiční chaos a pokusil se mě zmást armádou Tau.
Takže jdeme za lepším dobrem.

Tau roster

Hrála se Annihilation a deploy byl Spearhead.
Pomocná mise: Capture the relict
podmínky vítězství: Na konci hry držet relikt.
Na začátku hry je přesně uprostřed bojiště umístěn relikt velikosti 1" podstavce a je považován za impassable terén, který neposkytuje kryt. Na začátku kola každého hráče (naprosto první akce) se relikt pohybuje a to pomocí scateru o 2D6 (v případě hitu jen o 1D6). V případě, že ve směru pohybu je bráněno (jednotkou, impassable terénem, nebo okrajem stolu) relikt se zastaví v místě prvního kontaktu s takovou překážkou. Od začátku pátého kola relikt již nescateruje. Na konci hry je určen držitel reliktu stejným způsobem, jako držitel
objektivu ve standardních misích.

Hra na killpointy je pro mě prostě supr. Skoro nemůžu prohrát. Stačí se držet jednoduchého pravidla, kdy každá moje jednotka musí zabít protivníka dřív než to zabalí.

Deploy
Deploy - detail
 Anubis začal a první ranou mi zničil lascannonvý LR. Tolik mému plánu.
Takže jsem s jedněma termitama vyrazil na pochoďák a Crusaderama vystřelil dopředu. Spearhead je velmi dlouhý deploy, takže jsem hned v prvním kole nabral partičku modrých šášů, kteří vystrčili čumák moc dopředu.
Útok po křídle

A tak jsem definoval kánon této hry. Ja někde vyskočím, vymastím nějakou jednotku a v dalším kole jsem rostřílen na prach. Naštěstí se mi povedlo dát pár multiple assaultů, takže jsem pomalu nabíral KP. Nicméně ve čtvrtém kole mi došli termiti.
První četa fuč
Další parta v multiplu

Až skončí střelba, tak tam zůstane vlajka a bude seřrána psy
Anubis mě odstřeloval vším možným. Naštěstí jsem dreadem vypnul jednu suitu a Belial před rostřílením rozkrájel druhou. Takže protihráči zůstal jen jeden S10 kvér.
Pak ale z rezerv seskočila partička s meltou a moje LRC přestali jezdit.
A kdo se nebude držet daleko od LR, bude mrkev
 Tak jsem zoufale střílel kolem sebe a snařil si držet náskok na body.
Takhle to nejak vypadalo na konci. Vraky

Relic - cíl pomocné mise od prvního kola neochvějně zamířil do soupřeova rohu, takže tohlo hodnocení bylo v háji. No stejně jsem neml nic, co by to mohlo skórovat :).

Někde v šestém kole naše střelecké cvičení skončilo a já mohl zavolat air lift pro mé imobilizované stroje.

Žádné komentáře:

Okomentovat