pondělí 7. března 2011

Adeptus Mechanicus - pokračování 5

Ráno raníčko Jindra vztala, land ridery sobe prát dala....
Včasné zalehnutí mi udělalo dobře a tak nastupuji ke čtvrté bitvě pln energie.

Ani mě příliš nepřekvapilo, že jdu hrát proti gardě. Tentokrát se jedná o slovenského šampióna ve střední váze Zrudiho. Jeho garda se mi hodně líbí, je vidět, že si s tím vyhrává. Tím nechci říct, že by to byl nějaký slabý build. Opět se na mě zubí dvoji meltveti ve Vendetách. Ale to jsou asi všechny primární hrozby cihlám.
Moje velké štěstí je v tom, že budeme hrát na killpointy a navíc Dawn of War. Zrudi hořekuje na neštěstí, chudobu a Maďary, ale nic mu to není platné, jdese na to.
Sekudární mise je zabrání čtvrtek.

Zrudiho roster.

Poprvé získávám iniciativu a tak toho využívám. Vůbec se mi nechce lovit gardisty z baráku v jednom rohu a tak ho zabírám. Vše zůstává v rezervách, kdežto Zrudi opanuje les na středu spojenou dvacítkou gardistů s komisařem. Za nimi je HQ. Vendety zůstavají v outflanku. Cíl pro začátek je jasný. Je potřeba vypnout astropatha.
Deploy
Lepší deploy
První kolo frčím dopředu a nahazuji smoky, kdyby přes tmu někdo vystřelil. To se nekoná a i Zrudi nastoupí zbytkem armády.
Jedu vpřed a co můžu opřu do HQ. Zrudi složí asi 9/10 coverů a znuděně odstraní bodyguarda. Tak to by bylo k prvnímu cíli.

V druhém kole gardy přiletí obě vendety. Jedna vyplne motor lascannonovemu LR. druhá vyhazí veterány a ti promtně meltí velitelský LRC. naštěstí musí střílet přes les (strašné štkaní u Zrudiho, jak komberské pravidla tu máme, když vozidla mají cover :) ) a tak to odnesu jen shakem. Ještě k nám příjde Sly.

Parta napravo se vydá na pochoďák. Parta nalevo s Belialem jde vyřešit meltvety a Slye. Na středu dělám chybu, útočím na bubblewrap gardistů, kde doufám chvilku vydržím. Ale nějak si neuvědomuji, že komisař asi dostane jednu kladivem :(. Aspoň, že tam zváldu multiple na odstřelovače.
Dred a LC z LR otřesou plnou Vendetou. A boji zabiju Slye (1. KP) a zaženu vše ostatní na útěk.

Teď to ještě vypadá dobře
Zrudi zvládne gardisty zastavit rozkazem (odstřelovači utíkají (2. KP)) a pak se do mě opře střelbou a následně i assaultem. Zůstává mi Belial s posledním woundem a turisti. Vyrovnáno.

Turisti ani Belial na nic nečekají a naskočí do cihel. Dred nakrásně vypne jednu Vendetu a pak už zůstane do konce hry schován za kopcem. Z druhého letadla urvu jeden LC a velitelský tank vymaže utíkající meltvety na levém křídle (4. KP).
Zrudi zahřeje kostky, vyklopí druhé meltvety a exploduje mi LRC s turisty. Tak šup s něma do kráterů. Když opadne plazmová bouře, tak tam ještě tři jsou.
Ten šedivý flek, to byl LRC
Než je další palba spláchne, tak ještě zabiju meltvety a HQ (6. KP, vedu o dva body). Belial vyrve knipl ridici a sám šlápne na plyn. Ale včechno ramování a střelba nic nepřináší a Zrudi hází všechny covery i morálky.
V pátém kole ještě ramuji psykérskou chiméru. Jen shaknu.
Dred za pikolou a poslední pojídný tank

Zrůdiho páté kolo, psykéři vystoupí z chiméry a zakouzlí na velitelský LR. 6 na penetraci. Zrůdi je na vrcholu blaha. Já oponují, že je tam ta chiméra a že bych si rád hodil cover. Chvíli se kolem toho nervujeme, pak pozveme Sůska aby rozhodl. Ten tvrdí, že to celá půla LR není. Ustupuji a navrhuji cover 5+. Házím šestku a Zrůdiho si udobřím až za půl hodiny pomocí tuleně.
Finální pozice
Těsně vyhrávám bitvu, kterou jsem takřka nemohl prohrát. Super stratég Jindra haluzmaster.
Oba máme dvě půlky, takže nikdo pomocnou misi nezískává.

Žádné komentáře:

Okomentovat