pondělí 18. dubna 2011

Poznáváme Hierodulu

Jak je vidět, tak jsem již definitivně propadl kouzlu velkých mrch od Tyranidů. Trygon je dokončen a hrdinně umírá na všech možných bitevních polích. Malantropa je na mém stole kousek před dokončení (jsem bídák a lenoch a tak nečekejte mnoho fotek z procesu malování). Pěší Tyrant je začištěn a zazákladován airbrushem a ve stejném stavu se nachází i konverze Tervigony udělaná z nového gobninního pavouka (tady už jsem byl s foťákem akčnější). Ale stejně jsem neodolal a na stole mi přistál další balík z FW.

Tyranid Barbed Hierodule

Je to mrcha pěkně velká a těžká

1. Main body (142 g) (váženo vždy i s nálitky)

21 cm na délku
8 cm od hřbetních šupin po "kolena"
2. Hlava (20 g) a Bio kanóny (13 g  každý)


 
Hlava má na délku 8 cm, kanény pak po 10 cm

3. Podstavec - protože hodlám 'Dulu používat ve hře jako Tyranofexe, tak se mi tento podstavec nehodí a budu muset vyrobit jiný oválného tvaru.

Kruh o d = 13 cm

4. Nohy (po 13 g) a "výtrusnice" (každé sprue 6 g)

Nohy mají cca 4 x4 cm

5. Kosy (2 x 14 g) a dvoudílná tlama (6 g)

Deset cm na délku pro kosy

A to je vše. Mrchu musím nechat trošku odležet (nerad, ale holt musím nejdřív popošoupnout jiné projekty) a pak se s ní zase potkáte.

Žádné komentáře:

Okomentovat