středa 1. června 2011

Oggre Cubb - Acralem - pokračování 2

Druhá hra - Capture and Control, Dawn of War

Na tuhle hru si ke mě přišel přisednout Křeček. Hubu od ucha k uchu a s velkou radostí, že jde hrát se mnou. Nejprve jsem tomu moc nerozuměl, ale když mi vysvětlil, že takřka každý jeho tank je buď Tank Hunter nebo střilí dvakrát, tak jsem tomu začal přicházet na kloub.

Křeček hrál Armour Company z Imperial Armouru a měl tam zhruba následující:

Command Vanquisher plus dva lemany
Command LinkLC tank plus Demolisher a LinkAC tank
dvě Hydry, Baziliska, Bombardu
a pak jednu Vendetu a jednu Chimeru s Armoured Fist squadou (jedna jediná jednotka schopná skórování)

Rozmisťování objectivů začal protivník a tak jsem mohl zkoncentrolvat bitevní část stolu na příjemně malý prostor.
Ono celkově bylo už jasné o čem to bude. Buď mi otevře Raidery dost brzo a vystřílí termity a nebo tam doběhnu a změním to na Kovošrot a.s.

V Dawn of War nemam takřka co nasadit. Alepoň pokud nechci jít do DeathWing Assaultu. Což jsem chvilku zvažoval, ale nakonec zamítl.

Deploy
Vendeta v prvním Křečkově kole podivně přeletěla až na moji polovinu stolu. Já v prvním kole přišel se vším kromě Speederu (rezervy DS) a i přes trvající tmu sestřelil bojové letadlo.

Pak se rozednělo a nastala dvě kola tankové kanonády. Měl jsem dost kliku na cover hody a tak jsem nakonec vyfásl jen jeden imobilizovaný tank.
Jeden Raider bez pásů a další dva hází covery jak diví.
Někdy v druhém kole přistál Speeder v týlu nepřítele a odtavil z Demolisheru hlavní kanón. Díky tomu protivník ztratil zbraň, ze které jsem měl solidní hrůzu. Speeder si užil svých pár sekund slávy a zbyly z něj jen očazené plechy.

A pak už to šlo ráz na ráz. Ve čtvrtém a pátém kole vysedám z pohyblivých Raiderů a zlikviduji v multiple assaultech takřka celé Křečkovo pravé křídlo. Zbylá squada ohřívá kafe na ohníčku u mého objectivu.
Už je víceméně rozhodnuto
Poslední tank u soupřova counteru se pokouší o kontest, ale chainfista je jiného názoru. Končíme hru a čtyři body pro mě.
Parta termitů vyráží na Vanquisher pro případ dalšího kola

Žádné komentáře:

Okomentovat