neděle 5. června 2011

Oggre Cubb - Acralem - pokračování 3

Třetí hra - Seize the Ground, Pitched Battle

Občerstvuji se párkem s hořčicí a vidím, jak se mi na stůl stěhuje žlutá záplava. Toch má armádu Imperiálních pěstí a vypadalo to přibližně takto:

Lysander a pětice TH/SS termitů
Dvě taktikály v rhinech (nějak ML, MM a PF)
Dvakrát Rifledread, dva Predátory s AC plus LC na sponzonech
A koncept duality narušuje trojička HB speederů a dva speedery s raketou a HB.
Jo, ještě se tam poflakuji scouti bojoví a jedni s raketou vedení Telionem.

Rozložíme objectivy, Toch vyhraje rozhoz a rozhodne se začínat. S ohledem na množství střlby asi dobrý nápad. Nicméně absence multimelt mě nechává klidným.
Cover je nutnost
Já se rozložím do ceveru a když tak koukám na nechráněné speedery protivníka, tak si řikám, že poškádlím kostku. A ejhle, je tam šestička.
Tým Severního Irska má svoje kouzlo a stejně tak i jejich kostka
Tak si tedy začnu já a hned v prvním kole odkráhluji jeden raketový speeder. Příjemný začátek. Opatrně se šinu k objectivům, hlavně si uchovávat odstup od Lysendera a termitů.
Tochův kout
Přestřelovaná
Jirka se posouvá do lepší vzdálenosti ke kontrole objectivů. Ve střelbě se nic významného neděje. Ale to jen proto, že dobře coveruji. Toch má neskutečný talent na pětky a šestky na penetraci a nepříjemně do mě buší.

Na levém křídle zastraším Teliona a jeho partu a ti se schovají za ruinu. Dva plus cover je sice pěkný, ale assault termitů by je rozhodil. Otevírám rhino, co je nejvíce ke kraji a tuším, že zabiji jednoho terminátora.

Stále se přestřelujeme lascannony, ale oboum nám padají dobře covery, tak to nemá velkého účinku.
A manévrovaná...
Ve čtvrtém kole se láme chleba. Rushuji Tochovi ohrozit jeho objective. Do multiplu vážu druhou tactikálu (z mezitím zníčeného rhina) a Predátor.
Můj speeder se pokusí odvážným seskokem zlikvidovat scouty s Telionem (moji termiti musí zabírat dva objectivy a nechci aby je tihle hajzlíci nějak rušili), ale nedaří se a tak padne jen jeden. V dalším kole mi pak ustřelí zbraň.
Už zase nemáme dost kráterů místo rozbitých vozidel
Toch má teď na výběr, jestli zaútočí na můj střed (command s kaplanem), nebo jestli půjde bránit svůj objectiv. Hraje to na jistotu a pošle termity s Lysandrem pojistit týl. Speedery má připravené na kontest a přistane je u měho objectivu.
V boji se mu ale nedaří a i přes značný overkill mi vydrží jedna termoska a stále kontestuji.
V dalším kole bych asi zníčil kontestující speedery, rushující scouty a zabral bych marker commandou, ale zase bych ztratil kontest na pravém markeru. A tak bych si stejně nepomohl k lepším bodům.

Je ukončena hra a přestože jsem s commandou ještě daleko od druhého objectivu, tak vyhrávám.
Získávám tři body a tím končí sobotní klání.
Čekám až dohraje zbytek týmu a frčíme ke Kormidlu, kde se pouštíme do pořádné oslavy pěkného víkendu a padá jeden chod za druhým :).

1 komentář: