čtvrtek 5. ledna 2012

Fantasy odreagování

Už jsem dlouho nemaloval žádnou fantasy figurku a tak jsem ve chvílích nezaslouženého volna šáhnul po tomhle modelu. Je to ogří čaroděj se zálibou v alchymii, ohni a tak. Příjde mi, že je v tom asi hodně dobrý, protože má docela hodně prstů a i jiných součástí těla. Vlasy, fousy a i jiné ochlupení se samozřejmě v tomto fochu moc nenosí :).

Model je GW finecast a mimo jiné to byl můj první finecast kit. No, nic moc, ale ani žádná hrůza. Trocha práce se skalpelem a tmelem to chtělo. Podstavec je původem z MicroArt.

Jak je u mě zvykem, maluji v "papouščím" stylu. Já mám prostě fu fantasii barevnou. Budu muset namalovat nějaký monocolor, abych vyvrátil pověsti o tom, že neumím malovat málo barvami :). Na modelu je mix akrylátů (hlavně P3 formula, Vallejo ale i nějaké GW).
To snad bude stačit k popisu a pojďme kouknout, jak to dopadlo.


A to je pro dnes všechno. Večer se musím vrátit do lakovny a zapracovat na 'Hawku, jinak bude Ross frflat :).


2 komentáře:

  1. Máš to moc hezký...teda musím se upřímně přiznat, že na první foto jsem tomu moc nefandil, ale když jsem si prohlídnul model ze všech stran, je vidět že je to poctivá práce. Já jsem takovej konzervativec a barvy bych volil jiné :-)), ale proti gustu

    OdpovědětVymazat
  2. Dekuji za chvalu. To je prave vec, kterou ti zavidim. Tvoje ciste modely proste zaujmou na prvni fotku. To me moc nejde. Budu to muset vic promyslet.

    OdpovědětVymazat