středa 22. února 2012

Supersonic

Co udělá šampion závodů na jetbiku v arénách Commorragh když si nahrabe slušnej ranec? Jasně, koupí si stíhačku :-) Nadzvukovou.

Razorwing Jetfighter



Konečně jsem se zase dostal k nějakému barvení. Tenhle model mi dal jako vánoční dárek Venerable Bro Apothecary Orthopedicus Rossus (čímž mu znovu děkuji) a proto jsem si dal do plánu ho zpracovat mezi prvními. Navíc jeho Thunderhawk už bude brzo provozuschopný, takže bude dobré mít něco, čím mu budu na obloze konkurovat. Teda aspoň trochu :-))

Plastová skládačka je to velmi povedená, trup se skládá prakticky jen ze dvou dílů, horní a dolní a k tomu jen pár dalších kusů jako trysky, sání, zbraně, kabina, ocasní část, etc. Při přípravě dílů k barvení jsem se rozhodl zbraně namagnetovat, protože si zatím nejsem jistý, v jaké konfiguraci to budu hrát. Nějak tuším, že dvě Dark Lancy se mi budou v armádě hodit, ale víc by se mi líbilo plně využít potenciál a jít do plně anti-infantry výbavy. Navíc se nám blíží nová edice a ta jistě zamíchá karty. Na fotce jsou nabarvené varianty výzbroje. Hráči DE tuší a zbytek to asi nezajímá, tak se nebudu dál rozepisovat :-) Snad jen, že tam chybí Disintegrator kanony-došly mi magnety, dodělám později. Rakety se dají relativně snadno volně nasazovat a magnety bych tam stejně nenacpal.



K samotnému barvení už není moc co dodávat. Základní barvu jsem nanesl stříkací pistolí a zbytek už byla práce štětcem. Celkově není moje spokojenost s výsledkem úplná, zůstalo tam moc prázdných ploch a model je tmavší a celkově méně výrazný než jsem chtěl. Ideálně by to chtělo vystínovat válcové plochy nad motorem a kolem kabiny. Ale bylo by to ještě spousta práce navíc a nakonec jsem se do toho nepouštěl. Hlavním důvodem je to, že je to herní model, nepotřebuju víc než table-top kvalitu, tím spíš u papírového hadroplánu který končí ve chvíli kdy se na něj podívá první mariňák s raketometem :-)).
Tak bez dalších komentářů už jen fota. Moje první letadlo:









Žádné komentáře:

Okomentovat