neděle 9. září 2012

Red Vipers Gang



Ahoj,
tak konečně po dlouhé době jeden příspěvek ode mě. Nechci ani vědět, jak dloho to je kdy jsem tu prezentoval naposled svoje barvící výtvory. Po dlouhé době učení a dovolenkování (na pláži se teoreticky barvit dá, ale prakticky spíš ne :-D) nadešla doba pracovní. Pomalu po kouskách ve volných víkendech jsem přidal další modely do sbírky DE armády. Původně bylo na plánu udělat transporty (velký ambiciózní projekt zvaný "uděláme dva Raidery najednou" - ha ha, ta naivita), nakonec jsem po realistickém zvážení situace sáhl po něčem menším.

Výsledkem je trojice Reaver jetbiků. Jednomu jsem namagnetkoval heat lance (protitanková zbraň), jednomu Cluster caltrops (vylepšuje "přelétavací útok") Oboje dohromady samozřejmě hrát nebudu, jsou to dva upgrady které ani nejdou použít v jednom kole současně - podle situace jedno nebo druhé do hry sundám a uvidíme, co se osvědčí víc. Třetí do party (ten s řetězem) je šéf gangu alias Arena Champion.

Foto jsem vyrobil novým aparátem, který mi zapůjčila přítelkyně (popravdě, on ten starý foťák byl také její :-). S novou optikou, stativem a mojí barvící lampičkou je výroba obrázků najednou úplně o něčem jiném. Na druhou stranu je lepší foťák méně "tolerantní" ke kvalitě modelů. Myslím, že příště nebudu používat takhle velké zvětšení.

Myslím, že víc už není co komentovat. Teď už modely:








A teď ještě něco malého na konec. Pro jeden z dalších projektů k Dark Eldarům jsem si nechal na zakázku vyrobit modely od mistra Ironskulla. Zatím jen taková malá upoutávka :-)


Žádné komentáře:

Okomentovat