pondělí 24. září 2012

Nová země na obzoru

Zdravím.

Po projektu TH jsem se chtěl vrátit k projektu 3. kompanie, ale distrakce byla příliš silná a tak jsem Nyní jsem již poučen a lak aplikuji pouze v krátkých dávkách.
Snažil jsem se je zachránit těžkým nánosem badab black washe, který měl schovat bílé fleky a postupně je přemalovat. Ale práce to je dost znechucující. Trošku jsem je omatlal modrou a bílou, ale není to žádná radost, protože jsem z nich byl před nástřikem tolikem nadšen...
Holt půjdou do poličky někam hoodně dozadu - škoda no.
Hlavně jsem byl neskutečně nadšený z modelu seržanta. To je prostě kráčející tank:-)





Proto jsem se raději pustil do malování dalších ternminátorů.
Nedaří se mi fotit tak přikládám fotky jak přesvícené, tak i tmavé.
5tička plaváčků


5tička golfistů



A jelikož mě to začalo bavit tak i Calgar, kaplan a kapitán z FW - Luft Huron s clawama
 A jedna rodinná skupinovka:-)

Prozradím, že jsem v rámci nadšení 1. kompanií (bílý helmičky mě začali bavit) opět dorozmaloval 10tku starých kovových veteránů. Ty ale až příště, protože jsou ještě bez podstavců.
Další etapy  projektu 1.kompany je cca 10snap fit terminátorů v krabici a 10 tartarus patern "vajíček" od Jindry...
This is madneesss!

A jako vyloženou bokovku jsem si chtěl vyzkoušet nové barevné schéma World Eaterů ve fázi herese.
JAko ideální se na to z domácích zásob hodil Contemptor dred a Kheres assault cannonama, medici v MKII a MKIV armoru a limited boarding marine, kterému sjem vyměnil nevkusný štít a kladivo za fluffovou power sekeru s plasma pistolí a dostal holou hlavu, na kterou bych rád ješt doplnil něco stínování a např tetování.
Jinak WE modely jsou spíš pořád WIP. Rád bych je ve značné míře zacákal krví a dodělal minimálně na dredísovi chiping, větší weathering a spoustu krve.
Efekt rozpálenách kanónů se myslím moc nezdařil, ale trénovat se musí.








Toť zatím vše a těším se na Vaše rady k projektu WE.
Hlavně od Jindry:-)

Žádné komentáře:

Okomentovat