neděle 6. ledna 2013

Armored Fist of the Unforgiven




 



Už je tomu téměř na měsíc přesně šest let, kdy jsem dostal první krabici s modely pro WH40k. Byla to battleforce DA - celá krabice naskládaná plastem u které jsem vydržel několik hodin jen sedět a prohlížet si jednotlivé díly a přemýšlet nad jejich budoucností. Byly to moje opravdové začátky wargamingu, protože ačkoliv jsem se hrám od GW věnoval už několik let, nebral jsem tu modelářskou část vůbec vážně. Tehdy začala moje barvící dráha.
A celá ta věc se teď pomalu uzavírá. Ze dvou důvodů: tím prvním je, že příští týden vychází nový codex právě pro moji první, opravdovou fullpaint armádu, nová verze knihy, se kterou jsem před šesti lety začínal. A s tím souvisí i ten důvod druhý. Modely, které vám dnes teď ukážu na fotkách, byli poslední nenabarvené modely pro marínu které se mi tu povalovaly, trvalo to šest let, než moje barvení převážilo moje nakupovací manýry. Moje krabice s DA je až na vyjímky bitů a obtisků prázdná a já jsem připraven na příliv nových modelů.
No a když o tom tak mluvím, musím se přiznat, že za těch šest let jsem nenabarvil žádný model patřící do "First Company!. Myslím, že v komunitě DA jsem musel být něco jako černá ovce :-) Ale dnes už ne. Přidal jsem ne jednu, ale rovnou dvě nové jednotky v barvách Deathwing.
Tou první jsou Terminátoři. Jedná se o modely z krabice Dark Vengeance, někteří z nich mají větší či menší konverze od mistra Ironskulla, všichni mají na pravé straně nárameníky z FW - už jsem je vlastnil roky a byla škoda je nevyužít. Jako barvu zbroje jsem se zdráhal použít klasicky Bleched bone, výsledný efekt je podle mě až moc žlutý, proto jsem si namíchal vlastní "bone-colored" odstín. V podstatě je to směs zmíněné BB a nové barvy Palid Wych flesh v poměru 1:1. 
Všechny tyhle modely jsem dělal na bílý podkladový sprej, což pro mě byl zcela nový zážitek. Ze začátku jsem s tím bojoval než jsem tomu přišel " na kloub" a trochu to protáhlo dobu barvení. Zpětně vzato je výsledek trochu světlejší, než bych si přál a asi jsem mohl dodělat nějaký battle damage, ale asi je to jenom o zvyku, ve vitrínce vedle ostatních modelů prostě kontrastují. Oko si časem zvykne :-))
Tak tady jsou, Terminators of Squad Dachiel, jeden po druhém:





No a jak jsem slíbil, nebude jen jedna jednotka. V mojí sbírce zatím chyběl nějaký ten Venerable Brother. Před rokem jsem se dostal k možnosti levně koupit plastový set od GW z rozebíraných army dealů. Tahle skládačka se mi vždycky líbila a i když přiznávám, že nemá na verzi z FW, nechtěl jsem si resinovou verzi kupovat protože v té době už ji měl kdekdo. Tak to dopadá, když je někdo pomalý barvíř :-))
Tak tedy, Brother Bethor:



A teď už budu jenom netrpělivě odpočítávat a rozmýšlet, který z nových modelů přidám do své sbírky. Už je to jen otázka dní. Takže než se rozloučím, pamatujte:

Never forget,
never forgive!

3 komentáře:

  1. Oooooo..... je to radost. Sest let a za par tydnu zase znova :)

    OdpovědětVymazat
  2. termosky paradni! libi se mi prechody na te bleched bone. Nicmene u toho dreda zepredu na me ta kombinace zelene, bronzove a bleched bone prijde moc hruba. plus ty jeho pracky by zevnitr (od ramen) mely byt asi tmavsi, hlavne na te fotce zezadu to pusobi divne ;)

    OdpovědětVymazat
  3. děkuji za komemtáře :-)

    Greg: příště se polepším :-)

    OdpovědětVymazat