neděle 6. ledna 2013

We are the Emperor's wrath!

Aby toho nebylo málo tento víkend, hodím i svou trošku do mlýna.
Těsně před Karakem jsem dobarvil pár nových modelů a jeden spešl vymazlenej objectiv, ale má lenost ohledně focení mě dlouho překonávala, avšak nevyhrála.
Jako první představim mojí již pátou jednotku Deathwing terminátorů v barvách Disciples of Caliban. Jsou to modely z Dark Vengeance, které se barvily skoro samy. Modely jsou doslova pokryty spoustou krásných detailů. A už příští týden se k nim budou pomalu přidávat další Terminátoři, zatím to vidím na Deathwing Knights, protože ty modely jsou doslova kulervoucí.




 Další model, který jsem na poslední chvíli dodělával těsně před Karakem je Librarian in Terminator Armour. Nabarvil jsem ho neuvěřitelně rychle, asi 5 dní, což je pro mě opravdu rychlý výkon. Moc pěknej model, šel jak po másle :)

 A poslední věc co dnes představím je onen objectiv. Je sice trochu větší než klasické objectivy velikosti obyčejného podstavce, ale chtěl jsem nějakej pořádnej badass, tak jsem použil rovnou hlavu Warhound Titana. Na samotného Warhound Titana (Mars Pattern) taky jednou dojde, až ho začnou lít i na východě... :)

Takže to je pro tuto chvíli vše a za týden už mě bude na stole stát spoustu nových krabic se spoustou nových, nádherných modelů, na které se co nejdřív vrhnu. Stay tuned :)

2 komentáře:

  1. ses prase Smejky, hlavne ten knihovnik, jako celej ale oblicej me dostal nejvic. uplne jsi mi zebral chut cokoli malovat :(

    OdpovědětVymazat
  2. Pekne namalovane modely. Uplny suhlas s 'kulervoucimi' Deatwhing Knights, ale buduci tyzden ich asi pridavat este nebudes, kedze len 12. januara sa zacnu predavat :)

    OdpovědětVymazat