středa 1. května 2013

New units to DA army

Ačkoliv to může vypadat, že kalím na barvení, tak skoro opak je pravdou. Jen jsem línej to fotit a psát o tom článek, proto mi to vždycky tak trvá...
Nicméně jsem se dneska konečně donutil, a tak bych vám rád představil 2 nové jednotky do mé armády Dark Angels, které ačkoliv jsou to jednotky základní, potřebujeme jako sůl.
Jedná se o RW bikery z DV setu a pětice obyč mariňáků. Dle nového codexu dostal RW nový a velmi silný potenciál a proto odteď bude motorek vždy málo. Další obyč mariňáky jsem se rozhodl nabarvit hlavně z důvodu, že nerad hraji se svou starou Tacticalou, kde byly moje první modely k DA. Ale mariňáků není nikdy dost, takže je budu stejně hrát pak všechny (zvlášť když je máme teď tak levný,muhaha).

Ohledně barvení se nebudu moc sáhodlouze rozepisovat. Snad jen poznámka že motorky z DV setu jsou naprosto famozní, detailní, propracované, fakt krása. U obyč marinos (ale i u všech dalších jednotek) se vždy snažím dělat každý model v trochu jiné poze, abych se pak nenudil pohledem na 30 stejných aobr pozic. Proto i samotný předbarvící cyklus je trošku skulptící. Hlavně aby to dobře vypadalo!
Konec řečí, fotky jsou důležitější.







Žádné komentáře:

Okomentovat