pondělí 18. listopadu 2013

Warhound Titan WIP

Předem se chci opět omluvit za kvalitu pozadí několika rychlofotek - v dílně obklopené čurbesem, ale nedalo se jinak.
Za prvé přišel turbolaser, takže jsem mohl přilepit i druhé rameno a namagnetovat ruce
A za druhé mě opět nakopla debata s Otzdrakem a Jindrou o víkendu, kde část večera padaly opilecké bláboly "kdy si koupím svého reavertitána":-)

Magnetky jsou z neomagu 15x2mm, dostatečně silné aby zbraně udrželi a přitom je vteřiňák dokáže ještě dobře fixovat a zbraně se dají komfortně loupnutím odendat. 
Takže nedochází k trapným momentům jak jsem viděl na jiných videoblocích kde na odendání zbraně musí být dva - jeden drží titána a druhý lomcuje se zbraní.
Namagnetovaná je i hlava v krku a bude magnet mezi pánví a trupem, na něj ještě musím sehnat 15 nebo 16mm vrták.



Také jsem definitivně napinoval všechny klouby a většinu i slepil,takže titán konečně stojí sám a stabilně!!!:-)
Volné zůstaly pro potřeby barvení kotníky a vnější část kyčle. Kulovitý kloub kyčle je na obou stranách už vlepen do středového dílu, řekněme pánve, na kterém stojí trup. Prozatím drží jen pinem, mám na tento spoj připraveny magnety 15x3mm




Takže toliko rychlowip z dnešního večera...

Žádné komentáře:

Okomentovat