pondělí 2. prosince 2013

World Eaters: Dread Claw Drop Pod

Po vééélmi dlouhé době jsem konečně dokončil Dreadclaw dropod.
Nádherný model který, jak jsem zjistil, není vůbec jednoduchý k nabarvení.
Již samotné začištění nebylo jednoduché, protože číňan lije z dost tvrdého resinu.
Kdybych měl ale frézku, tak by bylo po problému.




Vrchní díl složený že 4 dílů a 4 žeber na spodní příliš nesedí.
Typický FW problém - když vezmu 2 stejné osmiúhelníky, jeden použiju nahoru, druhý dolů - tak nejsou stejné.
Čepele k tryskám bylo nutné napinovat.


Základ byl jednoduchý. Bílý sprej, 2 vrstvy ceramite white naředěná lahmian medium, stříbrná na lemy (výrazně duševně náročná činnost), wash stříbrné, brush, obtisky dle návodu GW - ardcoat, obtisk, lahmian medium, poté lak purity seal, černé washování černou olejvkou s white spiritem, hnědá umbra pálená okolo motorů a trysek, černý brush olítání a černý pigment od FW Black soot. Olejovky i pigmenty mají problém(a dle FW manuálu to je i doporučováno) postupovat po malých dávkách opakovaně. Při vynásobení ploch 4x to je hodně práce.
Na postraních tryskách je směs hnědé olejovky, lesklého laku a hnědých washů - cílem bylo dosáhnout značně mastného a olejnatého vzhledu.






Dále jsem dokončil Contemptor dreda s kheres pattern assaultkanony.
Již s ním hrál bratr ale byl bez pigmentů - Dry Mud a bez obtisků.



Herně budu dropod podle SM kodexu hrát pravděpodobně jako Lucius pattern droppod:-)

Dále jsem domagnetoval titána, nastříkal kompletně černým sprejem (vyjma hlavy), která bude bílá se zlatým lemem. Tu jsem již otestoval, stejně tak jako kovovou na P noze. 

Shrnutí - dropod je nádherný model, který má paintersky výrazně větší možnosti než jsem využil, ale už jsem ztrácel nervy. Na druhou stranu jsem poprvé otestoval pigmenty a jsem s nimi naprosto spokojený. dobře se opravují, skvěle kryjí a vypadají dobře.


Žádné komentáře:

Okomentovat