pátek 26. srpna 2011

Oggre Cubb - Acralem - pokračování 5

Pátá hra - Seize the Ground, Spearhead

Po neskutečné haluzi ve čtvrté hře jsem prozkoumal bodovou situaci. Tesik bohužel rupl proti Gregovi na plné čáře a poslal mi tudíž Grey Knights armádu v plné parádě. Greg má stejný počet bodů jako já a má výrazně lepší pomocné hodnocení. Takže bych ho musel porazit, abych se dostal na první místo v generálovi.
A to je právě ten problém. Protivníkova armáda se ježí psycannony a mě chybí jasný plán, jak to porazit.

Gregova armáda:
Castellan Crow
4x 10 Purifiers: 4x Psycannon, 4x Halberg, 1x MC Hammer
4x Razorback s HB a psyamo
3x Dreadnought s 2x TL AC a psyamo

Hmmm šestnáct psycannonů, to už je dost problém. Navíc i když tam dojedu, tak mám málo jednotek, abych ho smetl v jedné vlně a následně mě rozstřílí na kusy. Těžký život to mám... :)
Takže jsem se rozhodl roztáhnout objectivy po celém stole a dekoncentrovat protivníkovu sílu.
Když nevím jak na střeleckého protivníka, tak se uchýlím k ne přiliš funkčnímu, ale zase snadnému plánu a to zůstat v rezervách. Ano, může se mi to pokazit, že hodně špatně příjdu a protivník mě rozebere ve vlnách. Ale tady jsem si byl jist jednou věcí - psycannon má dostřel jen 24 palců.
Deploy

Greg vysazuje armádu do pěkného hradu. Jeden objectiv drží, dva má relativně na dosah, třetí je v mé čtvrtině. Já zůstávám v rezervách a tak první dvě kola protivníka utečou jako voda.
Drobné posuny v úvodu hry

Mé druhé kolo a LC Raider a Dread přicházejí. Odpálím Razor a pomalu se blížím ke "svému" objectivu.
Greg vcelku nemá jak tento objective ohrozit. Chvilku se budou přestřelovat dreadi (knechtí bouchne dřív) a pak už bude jen Raider zaparkovany na markeru podporovat střelbou druhou část bojiště.
Domovská čtvrtina

A tam je to od třetího kola, kdy přijedou útočné jednotky zajímavé. Combat squad se čtyřmi psycannony má jednu slabinu. Rychle umírají nosiči těžkých zbraní. Po prvních salvách už na mě rozhodně tolik laufů nekouká.
Vcelku je celá situace o tom, ze zaberu bližší marker a command squadou se pokusím kontestovat ten vzdálenější. Greg má úkol obdobný, jen zrcadlově přehozený.
Zlehka postupuji na vzdálenějším křídle
 Dělám chybu, kdy v assaultu vyběhnu na dvě purifajří rhina z blbé strany. Navíc se mi nepovede je dostatečně rozbít. Commanda je následně zničena střelbou a counter assaultem.
Zahrajeme si pěknou epickou vložku, kdy Belial vyběhne na přibíhajícího Crowa. Roztrhá ho na kusy a ve chvíli, kdy se už oddává zaslouženým ovacím davu ho ten podvraťák boden zezadu. No co, stejně na nic ty charaktery nepotřebujeme :)
Crowa poznáte, má tmavý kabát

A přichází šesté moje kolo. Jediné co potřebuji je zničit jeden hloupý Razorback, který kontestí můj objectiv. Další objectiv kontestím Raiderem, svůj "domácí" zabírám a taktéž Greg. Je to teda plichta a já potřebuji jeden vrak navíc.
Von je snad vocelovej!
 Ani se mi to nechce popisovat. Jeden zasmokovaný tank vydržel tři linkované lascannony, dvě multimelty na blízko a ještě nějaký bordel v podobě HB a AC. No chápu, je to za tu kliku v předchozí hře. Karma musí být v rovnováze.

Hra končí remízou a Greg vyhrává ocenění Generál. Já jsem nadšený z prvního místa v Overall a ocenění za namalovanou armádu.

Gregův report
Výsledky turnaje - bohužel nezohledňují všechna data

Žádné komentáře:

Okomentovat