pátek 9. září 2011

Poznáváme Contemptor Pattern Dreadnought

Anebo jak mu říkám já, "pan Soudek".

Forge vydal tohodle fešáka
a já jsem začal slintat.

Už je u mě na stole a tak jsem udělal pár fotek, jak stavebnice vypadá.
Docela hodně dílů a žádný návod

Sargofág má něco málo přes tři centimetry na výšku

Detail výfuků pro Toma

Další

A slibovaný rozměr, 4 mm vnitřní trubka
 A ještě budem potřebovat nějaké zbraně.

Linkovaný lascannon
K čemu jsou asi tak dobrá ta mířidla, když to má v podvěsu?


Což je ve skutečnosti poměrně minimalistická stavebnice
Tři dílky, ale navrženo pro obě strany

Sakra výrazná chyba lití
A vymazlená fista
Žádný "dej mi pětku" dneska nebude
Na dreadí zbraň dost velký kit, opět varianta pro L i P

Zabudované zbraňové systémy jsou prostě rozkošné
No a teď si ještě na něj najít trochu času.


1 komentář:

  1. Pekne review, pekne fotky, pekny model... Som zvedavy, ako budes s tymto fesakom dalej pokracovat...

    OdpovědětVymazat