středa 28. září 2011

Jak na Tervigona

Nazdar kolkolem! Změna Codex: Tyranids do aktuální verze nám přinesla hodně bolesti a ani teď po těch letech se nedaří dostatečně zmodernizovat armády. Jasně, velký díl na tom má to, že jsme lenoši, ale to, že herně kvalitní jsou nové případně neexistující modely tomu také hodně pomáhá.
A jedním z takových modelů je samozřejmě Tervigon. Velké monstrum, které posiluje jiné jednotky a hlavně je obdařeno unikátní schopností. "Vyrábí" nové jednotky. V tomto případně skórující jednotky gauntů. Super mrcha, ale má jeden nedostatek. Není na ni model. Asi by se dalo čekat, že to bude vypadat jako trochu větší Carnifex. Ale jako vždy můžeme použít vlastní fantasii.

Osobně nemám rád tyhle Carnifex based konverze. Až na vyjímky je to pořád jen nějak stuffou oplácaný carník. A pak vyšla v reedici orčí armáda do fantasky a s tím i model obřího pavouka. A volba byla jasná.

Sprůčka voe
Gobliny jsem odprodal Muscarimu a hodil si na stůl základní materiál. Nemajíc oválný podstavec jsem hmátl po plasticardu a ostrém noži. Mám tam nějaké bity z Trygona, ale ještě pořád je to moc pavouk a málo brouk.
Úl
Zalovím v krabici s nidím materiálem a ještě zkusím něco nalootovat. První idea byla přidělat potvoře hlavu z Carnifexe, ale prostě to nešlo. Pavoučí stavebnice je dost komplexní a zrovna ta hlava se se stavuje s mnoha dílů a není tam žádný přechod. Takže jediná šance by byla šáhnout po ostré pile a pak se z toho zbláznit. A to se mi nechtělo a hlavně se mi ten model dost líbil. Takže nakonec je to pořád víc pavouk než tyranid, ale holt nedá se svítit. Víc o tom později.
Poslepováno

Tohle mám mít, já arachnofob, doma?

Takhle velké podstavce to není žádná kreativní práce, to je nádeničina.

Gumička a je to.
Takže mám model nějak sestavený. Ještě jsem ho nějak v nadšení zazákladoval airbrushem a pak následovalo neodvratné. Velká mrcha byla odstavena do zadního rohu stolu a půl roku tam krněl.

Minulý týden, no spíš předminulý, jsem asi měl něco důležitého udělat a tak jsem jasně dostal chuť na malování. Já to tak mám. Práce bylo hodně a tak jsem šáhnul po něčem větším. A hle, teď jsem mrchu dofinišoval.

Trochu mi plavou barvy, fotky jsou trochu do zelena/žluta :(






Nějaký ten detajlíček

Kladélko
Jak jsem už psal, tak s tím nejsem úplně spokojen. Model je to pěkný i si myslím, že paint vyšel rozumě. Ale chělo by to lepší konverzi. Nidi mají šest končetin a pavouk má jasně čtyři páry. A pak u nidů bývá výraznější hlavohruď. To jsou věci, které do dalšího Terviho hodlám vylepšit. Teda s těma nohama si nejsem jist. Pokud má mít jeden pár "kos" tak mi zbývají jen dva páry "pavoučích" noh pro pohyb a to je pro tohle monstrum málo. A kdybych zcela změnil design, tak to zase odnese integrita armády. Takže končetiny asi zůstanou v tomhle počtu. Trochu mě mezí, že si další model dost zdražím, ale bude potřeba rozkuchat carniho.... no, však se ještě uvidí.
Těším se na vaše komentáře.

2 komentáře:

  1. Jindro mooc pekny. Me se to libi. Paint i bejska super. To kolik ma mit nohou uz necham na tobe :)

    OdpovědětVymazat
  2. Vsak pristi vikend ho na OC muzes okouknout face to face :)

    OdpovědětVymazat