středa 5. října 2011

Don't f*ck 6th

Tak dneska jedno superrychlé zamyšlení. V neděli jsem vyvěsil propozice na Karak XII - Flujo Verde a dneska jsem registroval šedesátého hráče. Což je naprosto super a nutí mě to vymýšlet, jak nafouknout kapacity. Před půl rokem jsem měl problém získat třicet lidí na fantaskový turnaj. A před dvěma lety to bylo naopak - čtyřicítka se sotva rozvíjela a fantaska plnila sály. Tak sakra kde je problém. Žádné pohromy v téhle zemi nebyly, tak jaktože je možný takovýhle procentní posun?

Na 3++ dnes vyšel takový teoretický článek. S mnoha částmi nesouhlasím, ale výkřik "neposerte šestku" mě dostal. Ano, je to úrovní pravidel. Pátá edice je prostě skvělá. Ještě nikdy jsme tu neměli natolik strategicky zacílenou a vyváženou variantu této hry. A vedle toho vidím, co se stalo s fantaskou. Sedmá edice WtFB rozhodně potřebovala opravit. Ale místo toho, aby starý panelák dostal nová jádra a zateplení ho zbourali a na místě udělali solární farmu. Nechci tu rozebírat, jak divná je teď fantaska. Ani se na to znalostmi moc necítím. Ale je tu fakt, že turnaje spadly na polovinu účasti. Soutěživí hráči ztratili motivaci tuhle hru hrát a zhusta se přesunuli ke čtyřicítce. Takže jsem se dostal do stavu, že se bojím blížící se šesté edice w40k. Jaksi není kam migrovat.

So. Don't fuck the 6th!

P.s. Tohle je první příspěvek psaný na iPadu ve vlaku visíc na telefonu. Jsem zvědav, jak to dopadne.

3 komentáře:

  1. No, bude to chtít dodat nějaké formátování...

    OdpovědětVymazat
  2. Osobne sem v 5ce utekl z fantasky protoze to hralo moc lidi co chteli vyhrat stuj co stuj a hra s nima nebyla vubec zabavna. Utekl sem do 40ky, bohuzel postupne se tihle lide hledajici nejsilnejsi build na netu, vypocitavajici jak dopadne stret s jakou jednotkou dopredu a tydny resici wording kazdeho nejasne napsaneho pravidla presunuli sem. Tak ted zkusim tu fantasku zas, protoze je s novymi pravidli zase zabavna a nahodna ...

    OdpovědětVymazat