pátek 14. října 2011

Projekt Thunderhawk - krabice dorazila

A je to tady. Konečně jsme se rozhoupali do něčeho pořádného. A naštěstí nejsem tím hlavním bláznem já (jak je již takřka pravidlem), ale Ross. Jeho Ultramarína v síle přesahující kumpaniji prostě potřebuje pořádné letadlo.
A tak jsme ho koupili. Včera jsem se pozdě vrátil z práce, probudil souseda, který mi schovává balíky, když nestihnu spedici a přinesl jsem si krabici domů.
Je to běžná krabice, v které chodí hromadné objednávky pro náš klub a okolí. Asi tak jako krabice od banánů. Možná malinko menší. Ale tentokrát v tom byl jeden model. Slovy jeden!

Nebudu vás napínat a hodím sem nějaké obrázky. Zatím je projekt v příjemné fázi otevřené krabice. A měl jsem zákeřnou radost, když jsem si představil, že to Ross bude muset všechno začistit, napinovat, slepit. No a pak jsem si uvědomil, že na mě čeká fáze airbrushe. Sestavený model bude mít rozhodně přes čtyři kila. Fuuuuuuuu to bude posilka jak kráva, to mi pazoura upadne....
Ale je to něco neskutečného. Je to FAKT velkej model a bude to stejně velká zábava.

Obrázky:

otevřená krabice

mega díly - ten nejmenší má velikost Land Raideru

křídla jako talíře - tak velká, tak těžká

drobnůstky

dalších pár set drobnůstek

ano, k tomuto modelu dostanete diplom - asi za odvahu

Žádné komentáře:

Okomentovat