sobota 7. ledna 2012

První krůček k Warriors of Chaos


Tak jak jsem slíbil, posílám fotky ve čtvrtek dokončeného, prvního regimentu Chaos Warriorů.
Předem upozorňuju, že fotky docela "suck", protože se dost stínů na červené a kostěné ztrácí :(.
Celkem na tom bylo dost práce, ale asi především díky nadšení to šlo celkem rychle. Ohledně konverzí tam nic extra není, snad jen trochu upravený šampion, kterýmu jsem dal lance od "Chaos knights", aby byl pořádně badass a nějaký trny na nohy. Na všech modelech jsou použity cínové halberdy od GW, které jsou opravdu moc pěkné, hlavně při bližším prozkoumání. Tož asi vše co stojí za řeč před samotným barvením.

Jako první jsem začal samozřejmě metalikama, jednoduchý způsob drybrush boltgun metal -> mithril silver -> badab black wash -> a znovu jemný drybrush mithril silver, plus na čepele halberd lehký highlighty. Poté jsem přešel ke kožešinám - podklad scorched brown, drybrush bestial brown -> drybrush vermin brown -> nakonec wash devlan mud. Ten samý způsob je zvolen na botách a topor u halaparten, s tím že samozřejmě to již není drybrush ale pečlivý stínování. (drybrushem by to opravdu nešlo :D )
Dlouho jsem dumal jakou červenou zvolit na samotný armour (a znaky na štítech), aby to bylo správně "Khorňácký" a nakonec si myslím že se to celkem povedlo. Zvolil jsem mechrite red, jako podkladovou barvu -> na ní badab black wash -> a znovu vše krom spár kde je nejhlubší stín mechrite red -> poté jsem si do prázdných kalíšku od barev namíchal světlejší odstíny - mechrite red + blood red v poměru 1:1 a 1:3, které jsem postupně použil stylem blending nebo jak se tomu nadává, poté je svetlější použitý odstín samotná blood red a nejsvětlejší odstín je blood red + bleached bone v poměru 1:1. Celkem pracný postup ve kterém je použito 5 odstínů červené, aby byl přechod opravdu plynulý, ale výsledek si myslím stojí za to.
Na pláště je použitý velmi jednoduchý způsob. podklad chaos black, světlejší stín je chaos black + adeptus battlegrey v poměru 1:3 a nejsvětlejší odstín je samotná addeptus battlegrey. To samé je použito na rukavicích a štítech.
Rohy a kostěné části jsou podklad snakebite leather, vytáhnutá rohovina bleached bone a světlejší odstín čistá white skull.
Zlatá je dělaná opět velmi jednodušše - pouze burnished gold a na to devlun mud wash.
Za zmínku stojí asi už jen krev, která je dělaná smícháním dvou barev od Tamyi - clear red + smoke grey. Na jakýsi slizový efekt - jelikož si myslím že když rozseknete člověka vpůl, tak na meči nemáte jen čistou krev - jsem do mixu přidal trochu UHU Alleskleber lepidla, chvilku míchal a pak rovnou párátkem nanášel. Na fotkách to bohužel není pořádně vidět.
Sníh je jen šlehaný tmel, smíchaný s trochou vody. Nanesený na podstavec a ještě když je dostatečně vlhký jsem to celý posypal takovým sněhovým posypem z "Battlefield Berlin" jménem "snow-in-pot".
To je asi tak vše k postupu, na fotkách můžete porovnat sami jak se výsledek podařil. (na živo to vypadá lépe...)

Teď se hned vrhnu na začišťování další "osmnáctky" warriorů, takže doufám zanedlouho můžete čekat další fotky. (a pak hrdina, psi, chariota, trollové...a...a....) :)


PS. Ano vlajka chybí, budou mít tu od GW (ty nový Khorne resinový), ale ještě jsem je neobjednal.

2 komentáře:

  1. Máš to parádní, tak doufám, že ti nadšení vydrží. To není že bych ti nevěřil, ale sám vím jak je to těžký rozjet novou armádu od nuly když chce mít člověk FP. Sám jsme na WoC jednou ztroskotal :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Vydrží, neboj ...vedle hlavního tahouna - barvení a radosti z modelů je totiž ještě další provaz. Konečně si s tebou zahrát :D

    OdpovědětVymazat