pátek 6. ledna 2012

Úvodem


Zdravím všechny příznivce Warhammeru, kteří taky tak ujíždí na hraní této hry a modelaření.
Sekcí hobby trávim veškerý volný čas co se dá, když zrovna netrpím ve škole nebo nejsem na treninku či zápase pozemního hokeje, který hraji již 11 let.
Ke světu Warhammer jsem se dostal asi před 6 lety (opravdu asi, protože si přesně nepamatuji kdy to bylo a navíc co se dá označit za úplný počátek), kdy jsem postupně z fáze kupování pár modelů jen proto, že se mi líbili přešel k vybrání první armády. Byli to Wood Elves. Jenomže to byl takový, dejme tomu špatný začátek. Byl jsem do toho opravdu nadšen a nakoupil celkem dost modelů, slepil, ale k barvení jsem se nějak nedostával. Asi nebyla úplně chuť a hlavně zkušenost jak přesně na to. Taky byl celkem velký kříž se samotným hraním, jak jsem časem zjistil tak zrovna Woodies byli/jsou armáda těžká na zahrání, čímž jsem často dostával na zadek apod. Jenomže ten úžasně propracovanej fantasy svět, který miluju jsem prostě žral natolik, že mi to bylo celkem jedno. Dokud do Hradce nepřišel Warhammer 40.000. Zpočátku se mi modely ani nijak nelíbily. Jenže za nějakou dobu, když jsem viděl první desítku Thalasových Dark Angels jsem prostě nějaký ty Mariňáky musel mít. A co se nestalo, koupil jsem pár oněch Mariňáků, jak jinak taktéž Dark Angels. Ty kutny co nosej mě ve spojení zeleného armouru naprosto očarovali. Woodies šli bohužel pomalu stranou…
(mimo jiné hraju též Lotra za Gondor a cca. 800pts. FP, Malifaux gang – Viktorias FP a ještě doma někde najdu letadýlka do Aeronauticy – Imperiální letka).
Ovšem do velkého nadšení z barvení a zarytého sedění hodin a hodin u stolu se štětcem a barvou jsem se dostal teprv asi tak před 2,5 rokama, kdy jsem pochytil nějaký ty úplný základy a snažil se co to šlo. Časem se zkušenost celkem pěkně vyšplhala a co by čert nechtěl poslední prázdniny jsem jaksi zjistil, že pomalu ale jistě budu během podzimu dobarvovat poslední modely do armády Dark Angels. Tvořící celkem cca. 5000 pts. FP.A proto jsem musel začít přemýšlet kam se bude barvení ubírat dále. Chvíli jsem uvažoval nad další armádou do 40ky, to jsem ale rychle zase vyhodil z hlavy, protože bych to nejspíš nestíhal hrát dvě armády v jedné hře. Takže myšlenky se začaly zase obracet k Warhammer Fantasy, jako na úplném začátku. Když jsem tak projížděl jednotlivé armády, vybíral jsem primárně co se mi nejvíc líbí a taky trochu podle počtu modelů, abych nebarvil hordy modelů dalších x let, jelikož jsem detailista a model prakticky nedokážu odfláknout. U mě zvítězili Warriors of Chaos. Když to tak vezmu tak vlastně první armáda čistého zla, kterou jsem začal. Samozřejmě jak jinak tak moji Warrioři budou sloužit Khornemu.
Tímto bych rád navodil, že další příspěvky na toto Jindrovo vlákno se budou týkat právě nové armády Warriors of Chaos a vždy když dobarvím nový regiment, tak sem pošlu fota s nějakým tím komentářem.
Zatím tedy pár fotek z mé dlouholeté práce na Dark Angels a první vlaštovka Chaosu, která vyletěla již před Vánoci. Zítra pošlu příspěvek s již celým hotovým regimentem.

Žádné komentáře:

Okomentovat