pondělí 14. května 2012

Venom



Už druhý týden čekám, kdy se tu objeví příspěvek o nových posilách v Khorneho armádě warriorů, ale Smejky se líně povaluje na gauči u hokeje a nechce se s námi rozdělit o nové fotky :-)). Takže je to zase na mě.

Tady je můj další přírustek pro Kabal of Obsidian Rose (a na delší dobu taky poslední, povinnosti "normálního" života už na mě nemilosrdně doléhají). Tentokrát pro změnu ne jenom model který se mi líbí, ale takový, který se bude v armádě opravdu hodit. Tenhle drobeček je totiž základem každého DE "combo-listu", který na internetu najdete.

Skládačka klasicky hezká, z několika málo dílů. Umožňuje postavit celkem čtyři členy posádky, kromě pilota a střelce ještě dvě wyches jakožto transportovanou posádku, ty jsem ale nepoužil. Prvním důvodem je to, že vevnitř se budou vozit klasicky pětka warriorů s blasterem, jednak jsem si je chtěl nechat k raideru, ke kterému by měli (podle popisu výrobce) být kompatibilní - sice nevím jak a kam, ale nechám se překvapit. Nemel jsem potřebu se pouštět do žádných velkých konverzí, jediná změna je hlava střelce (střelkyně), která je ze setu od jetbiků. Musím říct, že ty vlající vlasy se tam opravdu hodí, spolu s ostatními elementy na modelu (trofeje, řetězy) opravdu dodávají pocit pohybu a dynamiky. Vžuuuuum...








A ještě jeden malý projekt. Brother-Dreadnought Lucien je model který vlastním už několik let, takže to není nic nového, jenom taková úprava. Poslední verze pravidel pro Siege Dreadnoughty trochu vylepšila použitelnost a ačkoliv pořád nemůže mít Drop Pod, přibyla mu možnost nakoupit si Hunter-killer missiles. Takže jsem vyrobil malou rychlokonverzi, tady je...




A to už je opravdu všechno. Uvidíme se na Grillhammeru...

1 komentář:

  1. Letadlo je parádní. Jen mi pořád nejde do hlavy, jak je možné, že to převáží vojáky. Ti tam musí být jak ve výtahu. A představa, že tak přetížený stroj provádí nějaké rychlejší pohyby mi příjde zvláštní. Ale chápu, že s tím ty nic nenaděláš.

    OdpovědětVymazat